Tuesday, December 1, 2009

Perkahwinan

wahh..entry kali nieh..pasai kawen...aku ker??..hehehe..tidak same sekali..nk kawen ngn saper nth..hesh..hesh..*calon xder*..huhu..xper2..lum sapai seru gamaknyer..hehe...bukan aper ..almaklum lah..bulan2 cuti skola nieh..byk bebenOr jemputan perkahwinan..tyme nieh lah org dok pakat pulun nk uat majlis perkahwinan,pertunangan,per..per.. lah sumenyer..termasuk lah famly aku..hehehe..insyaALLAH 19.12.2009 nieh..kakak sulung aku bertunang. waaahh...cam happy pun ader..yela..kakak ipar da byk..abg ipar xder agi..xthau lah my future bro in law nieh ok ke x..memandangkan lelaki nieh org terengganu..cam ane aku nk sembg..maO aku bantai gelak dlm senyuman kang..hahaha..siyes mmg agak klaka ble org blh timur bertutur..but..best gak..blja bahse baru..skang kan kt sane musim hujang dan hujang..hahaha~persiapan hampir 100% lah..nnt aku yg kene make over akak aku..oOpps..harap2 muke dy nnt x lintang pukang dibuatnyer..no worries lah sis.confirm cantekkk!! tertarik ko mmg de bOomm lahh..hehehe...kat bawah nieh gmbr2 tyme p bli hantaran(*ayOoo..lmbt siyal nk upload pic*)..sume nyer made in KL sajer..jln TAR..berlmbk aneka rase pilihan hati..hehehe...







ckp pasai kawen nieh..ader lahh kwn sepermainan aku nieh..tyme kecik2 ,kanak2 strawberry..hehehe..da nk kawen da dia...12 haribln nieh..baek kowt ngn aku..azwani namenyer..xsgka di usia semude aku..cehhh..*mude ker*?..mude lah jgk..not yet 25 oke~.da nk kawen..tp baguslahh..dy pun da keje...n kawn aku sorunk lagi ..pun da kawen siap da pregnant..alhamdulillah..cane lah muke2 bakal2 bini org nieh..mesti berubah..yela..tyme kecik2 men same2..sume permainan maen..yg plg best..men kawen2..hahaha..tp drnk yg kawen dulu..bukan aku...sbb aku penagntin..drnk pengapit..tp pengantin lelaki x pnh ader..hahaha..bestnyer memory kecik2 dulu..hmm..for both of u waa n ati..wish u guys happy ever after ngn partner msg2...insya ALLAH..if aku da ader calon,seru pun da sapai..kalian pasti xkan aku lupai..

bg aku perkahwinan sesuatu yg sgt typicall..npk indah..tp penuh ngn ranjau dugaan yg xpenah putus..xsemua akan melepasi pagar2 api dlm alam umah tangga..kebykkn nyer terbakar di pertengahan...org selalu kate perkahwinan spt melayari bahtera..ader psg surutnyer..tp sume tueh sememmgnyer dugaan yg perlu ditempuhi..dan aku rase aku xsgup lagi nk harungi..takot lemas dan akhirnyer mati kelemasan..hmm..mayb aku ckp mcm nieh coz aku single...tyme ader bf sume org nk kawen....tp aku bahgia mcm nieh..ader jodo..x kemane..dan aku senantiase berdoa..spy ALLAH kurniakan aku seorang lelaki yg tahu akan tgjwbnyer terhadap agama.keluarge,dirinya..dan kehidupannyer di muka bumi nieh...dan aku percaya pada kata hati aku!! yeahh!..kate hati aku skg mengatekan..aku xperlukan sesiape sbg tmn istimewa..(yeke).hahaha....hmm..byk yg aku pk kan..bukan utuk carik psgn but my studies,my lifes..sume2 yg penting lah...so..biakan masa beputar dan pasti ader jwpn disebalik stp kejadian di muke bumi nieh... =)).

no matter wut,life must be go on n on n on....

p/s: miss dat word


No comments:

Post a Comment

Fish

About Me

My photo
there's something you should know about me.. something that's miracle...

Followers