Tuesday, December 29, 2009

2009 DAN PENGHUJUNGNYE.(episod kedua sem4)

penat sgt.duduk ngadap babeh aku nieh.hehe.well.aku nak smbg balik kisah 2009 pada bulan berikutnyer..tadaaaaaa...

JULY.

sem 4 kat Uitm sudah bermula..scre kesimpulannye sem nieh..aku maen sgt2..(ckp kat dirik sendiri) haha.lupe diri jap.bagi membz kan aku.aku masuk satu pertandigan nieh BIID namenye.tp naseb x menyebelahi aku n team aku.ktrnk xdpt ape2.tp xpe.aku masuk pun sbb nk experience. :D.memandangkan aku da ok dari kejatuhan hati dan perasaan waktu awal tahun,so..aku cam happy gak la sem nieh.enjoy wif frenz,famly..overall.best.

cinta baru???...
igtkan aku jumpe..tapi xder maknenye..aku masih lagi tak hingin dilukai(cewah.haha).aku ader tersuke seseorang ..tp..di pk2 kan..aku x bersedia pun..mgkin aku sunyi..dats y aku rase cam nk sum1..tp sumenye mainan hati aku yg kosong tueh.terlalu awal utk aku mengikat aper2 perhubungan..bia aku rasa puas dulu.alaaa..ader jodo x kemane kann?..yg pntg grad.dpt keje bagus.tlg famly.enjoy! baru pk nk bahagiakan org laen.kan??..so.aku ltk2 tp lah dulu perahsaan aku nieh.

AUGUST.SEPTEMBER.OKTOBER.NOVEMBER.

bulan nieh,kan bulan puase..satu peristiwa yg mmg aku x lupe,kes brg aku kene curik.tarikh aku xbaper nak hengat lah.alkisah mcm nieh.aku nak kuar buke pose ngn kawan baek aku si makcik salbiah nieh,so.decide kuar berempat.aku,dia,n 2 heroes.hehehe.taktahu lah knp.maybe ade buat slh mane2 kot.tuhan balas(adesss).perancangan awal.konon nk tgk wyg.da bli tiket da.tym tueh nk tgk cite final destination.tp ktrnk blom smyg asar lagi.(naseb baek igt tuhan lagi) ;D.jadi smyg lah kat surau KLCC.slalunye.aku xpnh tglkan beg aku.even smyg pun mesti beg ader kat dpn muke.tp hari tuh.xbuat spt slalunye..(da nk jd).abis sajer smyg.dupdapdupdapdup.muke jgn kate terkejut sgt! beg aku ngn kwn aku hlg..sekejap gile wei..tuelah.org nieh xkire mase nk mencuri.bulan puase pun dy bantai gak(smg insaflah pencurik tueh).laz2 buat mv sendiri lah.final destination aku di uia.tdo bilik kwn aku.siap buka pose dlm balai.terbaek!

well..aku malas nk bebel banyak2.scre kesimpulannye terlalu byk perkara yg berlaku.suka.sedey.keliru.marah.sayang.rindu.sume bergabung menjadi satu adunan yg indah.tahun 2009 juga kakak sulung aku bertunang.aku bakal dpt ank sedare yg ke-9(parah aku bile keje nnt.haha).nak taknak.2009 byk mengajar aku menilai keupayaan aku sendiri.menilai etika dlm persahabatan.dan jugak aku menilai siapa LELAKI...

p/s: nnt aku ckp pasal azam aku plak.nnt lah.xder mood sgt hari nieh.hehe.


No comments:

Post a Comment

Fish

About Me

My photo
there's something you should know about me.. something that's miracle...

Followers