Monday, December 21, 2009

akak's engagement day

entry kali nieh..pasal pertunangan akak aku..pertama..tame nye..aku xberjaya make up kan akak aku very da ok lah sgt..tp..dy puas hati sajer ngn sentuhan aku(wahh =D)..mlm b4 engagement day tueh aku da try make up kan dy..n its ok lah jgk..but for 2nd trial make up kan 4 mjls pertunangn ..kire oklah..nnt korunk tgk lah sendiri pic my sistha..tp muke dy..masih lagi manusia lahh..xder lah burOk bena aku make up kan..(haha) still terserlah keayuaan nyer...



(ok x?)


(tgn tp tueh tgn aku lah) *hehe


(ni brg hantaran pihak pompuan)


(ni dr pihak lelaki)


(saje gegedik tym engagement akak aku,x over kan tudung ct nieh,p cluz pun bleyh pakai.haha)


well.mjls berjalan ngn lancar..pihak rombongn bertolak dari trg xslp aku seawal pg burung berkicauan..hehehe..(kirenye pagi lah*slps subuh*)..sapai2 jer..ktrnk trus jamu drnk mkn dulu..maklum lah..perjalanan jauh..mesti lapa....tgk drnk makan ..npk sgt lapanyer..hehehe..drnk plg suke tempoyak..coz mak aku ader lah add on sambal tempoyak wif ulam ulaman..maybe drnk x pena rase kot..after mkn,barulah berbincang...bincang punye bincang..akhirnye...kate putus dibuat n insyaALLAH..awal bulan 6 nnt..akak aku bakal dinikah kan..aminnn~

engagement akak aku nieh..bleyh lah dikatakan pertunangan 1 mlaysia..ape idaknyer..jiran aku india,cina sume ader..n then mak aku jemput lah..coz ader mkn2 ckit...so..berbaloi2 lah..jugak..dpt jamu org..hehehe..aku saje jer try pakai tudung ala2 ct tueh..tp cam xseswai sajer..(haha). sume pakat2 usik,"sape bertunang sebenarnyer" ..i x overlah pakai tudung mcm tueh..* o_O..,DATO CT lgik meletOps oke~(tetibe ct masuk kann)..hehe...well..

aku bertunang??...
xmungkin2...lmbt lagi..n lambat dan lambat lagi...

to my deary sistha..ecah doakan semoga dpt melayari onak duri ranjau..aper2 sajelah..spjg tempoh pertunangan nieh..kekadang..da most stressful moment b4 kawen..tym pertungn lah..mcm2 mslh akan timbul..if x kuat ngn yakin n percaya atr satu same laen..susa den nk ckp lah..sbg adik..i'll alway prays for u my 'akak montela' hehehe...first tym nk ader abg ipa..teruja lah ckit..weee~

p/s: can't wait....

No comments:

Post a Comment

Fish

About Me

My photo
there's something you should know about me.. something that's miracle...

Followers