Tuesday, May 18, 2010

aku single aku punye suke laaa

entry kali neh bkn utk aku sebenarnye..
tapi kesian melihat sorunk kawan aku nehh..
knp na kesa org tu single, or not..
bialaa..itu hidup drnk..
nape perlu bt assumptn yg single tue gay for boys, lessy for girls..ta baek ok..
aku pun single..but haty aku ttp ade minat pade LELAKI ok...

enuf laaa dok akte org..
igt dlm hidup nee..JODO PERTEMUAN dtgn tuhan..
aku pun nak juga berkahwin,bercinta..
tapi jodo dan masa belum sapai..
so tunggu jelaa..
keep on DOA..kannn..
mane tahu esok lusa..masa tue tiba..

cube blaja memahami diri sendiri dulu sebelum nak paham org laen...
setiap ape yg berlaku ade sebab nye..
if esok lusa ditakdirkan mendapat seseorang, berkahwin..semua ade sbb..
jgn dok kate org bagai..tak baek..DOSA ok..
so renung-renungkan laaaaah
=)

No comments:

Post a Comment

Fish

About Me

My photo
there's something you should know about me.. something that's miracle...

Followers