Saturday, March 6, 2010

ku tinggal kan blog ku menjadi sawang-sawang liar

lame nye x menjenguk blog ...
lame jugak aku ta membebel kat sini ...
aku rase aku terlalu busy ...
tapi sebenarnye ..TIDAK ...
masa byk ..tapi x pernah cukup ..
aper yg terjadi baru2 neh buat kan aku terpk..
aku da ta punye masa lagi ...

minggu neh ..
aku mengharapkan kisah gadis merah ini ..happy ..
tapi sebaliknya ...
terlalu byk kejadian terjadi..
yg membuatkan aku terfikir ...
selame nieh..
aku hanya tgk, dan melakukan tanpa pk ape2..
tp skrg aku ta boleyh ..
byk haty-haty yg perlu dijage...
aku ta berseorangan ...
aku perlu mereka ..

kdg-kdg aku ta paham dgn manusia neh ..
mereka ta blaja ke habluminannas(btol ke eje nye) hehe..
tp maksudnye..hub atr manusia ..
sikap manusia mmg pelik ...
boleyh berubah ..tnpa smpt kite berpk..
aku pun manusia ok ..
aku ader haty..
perasaan..
dan aku perlu org utuk hargainye..
bukan saje2 aku hidup kat dunia neh oke..
nape kejam sgt ...
aku bukan sampah masyarakat ...
aku seorang insan yg masih lagi BELAJAR..
kalau aku slah ..
tunjuk kan yg benar ...
bukan hukum aku mcm tueh jer..
aku x KUAT ...

kalau org tny kenapa dgn aku...
nk je aku ckp aku gila...
gila memikirkan pasai org laen..
gile memikirkan soal hati..
gila memikirkan menjage haty org..
gile memikirkan kerje2 org laen..
dan sumenye gile...

aku tetap lemah,aku tetap alpa ...tapi aku ta kan mcm neh selamenye..
aku akan buktikan satu masa nanty..

wahai MANUSIA ..KAU X HEBAT MANE PUN ...jgn aniaya org yg tdk sengaja melakukan kesilpan...aku punya tuhan ..aku ade DIA ..

1 comment:

  1. kadang2 sibuk...biasala tak sempat nk update blog....

    ReplyDelete

Fish

About Me

My photo
there's something you should know about me.. something that's miracle...

Followers