Wednesday, November 18, 2009

xthau aper tajuk entry kali nieh...

bahagia bile disayangi...
sakit bile dilukai...
sayu bile kehilangan..
gile bile hilang pedoman..

aku xnk da alami perasaan2 yg aku sendiri xpaham..
aku nk bebas dari ader mixed feelin..
sbb ia akn uatkan aku jadi gusar..
gusar memikirkan org laen..
untuk aper??...



sudahlahh..
klu ternyata kehadiran kasih , syg dan cintanya..
untuk aku..aku pasti akan perolehi nyer..
mungkin dia sekadar teman..
mungkin dy juge lebeyh dari seorang teman..
saper yg aku pk kan skrg?...
nthlah..aku pun xthau..
hanya ALLAH shj yg thau..

aku ader byk kawan...
aku ader byk sahabat...
mereka xpenah tinggalkan aku walau dlm keadaan aper sekalipun..
aku syg kamu..
sgt2..
terime kasih..

2 comments:

  1. saya syg kamu sgt2 walau ape jua keadaan.. :))

    ReplyDelete
  2. saya pun.
    tp saya mcm syg dy lah awk...
    geli gedik kan
    hahaha.

    ReplyDelete

Fish

About Me

My photo
there's something you should know about me.. something that's miracle...

Followers