Friday, November 6, 2009

wut to do??



Symptom M da mule menular..padahal xm ader agi nieh..gap dkt2 xkse..pjg2 pun xske..nth aper yg ske pun xthau lah..malam nieh sepi jer..tgk note tpt air cam byk giler kene paham..takper slOw2…ader mase g..tpt road ok lagi..xder fact sgt..juz kene thau byk current issue n kene crik lagi articles yg sewaktu dgn nya..
Hari nie..aku kaco sume kwn2 baek aku..bebudak h5..sume risau..ngtkan ader ape2..saje..hatiku sunyi+sepi+mendung+suram..aper kejadahan aku merepek nieh.hesh! macam nk balik umah jer..tp..cam mls lak..confirm..byk chit chatting nyer ngn Omak…huahua n confremm x study! Yesh.terbaek.aduyai aper nk jadik ngn sem nie..kucar kacir jadinyer..aku nk edit2 blog nieh..kasi ok ckit gadjet dy..memandangkan internet ‘pantas’ mcm siput sedutt..terpakselahh tunggu cuti ..juz post apery g aku ase kat benak hatiku nielahh..

Haish,tiap saat aku nyanyi lagu melda ahmad tue..obses ker? Addicted?..xkowt..tp nthlah suke..td aku confess sesuatu kt kawan aku pasal seseorg..lega gak asenyer..even aku da mule perasan dirik! Erkkk..tersedak anak tekak! Bialah kan perasan,bile lagik..hahaha.gilosss sudey. Tyme final lahh perasaan cam sengal tueh nk dtg..KENAPA TIAP2 FINAL XM ADER JER K’ONARAN TERJADI??.. laz sem da gile jiwa kacO aku..HANYA ALLAH SAJE YG THAU MASE TUE…blaja dlm tangisan..cam siyal jer. Menci2!..tp aku leyh jer lalui..mmg sgt2 giler masa tueh..jwb xm hny ats dsr ckupkan ms,jgn tgl qs ..jwb ajelah.asalkan x anta paper ksg kat lecturers…n hasilnyer…Alhamdulillah..kesimpulannyer..ader hikmah disebalik kejadian.

Perasaan tue dtg lg..tp kadg2 ia pergi..dan dtg..dan perg dan dtg lagik..wut shud I dO?.. terime?..atau biarkan?... xpelahh,nnty lahh aku pk..lgpun..x ganggu sgt..kekadg jew..hehehe..actually..dat guys uatkan aku gile lahhh ..dunnO wut to say lahh..aku xpndg rupe..ckuplahh keperibadian yg ader pade dri dy…klu dy xske aku pun xper…aku still leyh jadik kawan dy yg sgt2 cOmey!..hahahaha..cam bodoss jer ckp cm nieh..hohoho. dah ngarut cam xm da abis lame..no more feelin 2 bermule dari esok!
2morrOw kene focus on air tpt 1st..cOz byk gilOss..nk kene bace..smgt2!!..tgl lagik 2 paper jew..pastuhh enjoy n balik uma..holi..holi…holi..holi…holi…holidayyyyyyyy………yeahhhhhh!!!

Hurmm..esOk cam ader keje giler jer aku nk uat sensOrunk..hope menjadik..hahahaha!!

No comments:

Post a Comment

Fish

About Me

My photo
there's something you should know about me.. something that's miracle...

Followers