Thursday, January 28, 2010

hatiku bukan di sini lagi..



suda agak berkurun aku x tulis blog kan..
bukan x sudi..tp keadaan yg tdk begitu mengizin kan..

sepanjang aku belaja kat uitm..xkire dip or degree..
sem 5 nie lah aku rase sgt2 mencabar..dan plg memenatkan aku..
agk pelik lah..padahal..tym aku dip lagi lah bz memnjg..mcm2 jwatn aku pgg..
tp xdelh rase sepenat nieh..

bile dipk2..
aku da semakin tua rupenye..
hahahahaha...
tp aku masih mampu lagi meneruskan sglenye..
ini sem terakhir aku blaja,menghadiri kuliah,do assgmnt,..
sem dpn da xder da..
nk tuang cls xleyh..pg lewat xleyhh...
perasaan takut tue ader..
perasaan xsbr pun ader gak..
aper yg aku hanya mampu buat sekarang..

BERDOA...

beberapa minggu..
penat teramat sgt2..
dlm fikiran..hanya mak..
so..aku nk balik..hehehehe..
nak dpt suntikan smgt dr omak!!!

No comments:

Post a Comment

Fish

About Me

My photo
there's something you should know about me.. something that's miracle...

Followers